Veelgestelde vragen

Abonnement

Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

Bekijk alle aanbiedingen en sluit eenvoudig via het formulier een abonnement af of bel naar de klantenservice via 088 - 49 49 104 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.30 uur).

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kunt via automatische incasso of iDeal jouw abonnement bij ons afsluiten. Bij betaling via automatische incasso wordt het abonnementsgeld automatisch geïncasseerd voorafgaand aan de nieuwe abonnementsperiode.

Wanneer ontvang ik mijn eerste tijdschrift?

Als je een abonnement bestelt, ontvang je een bevestigingsmail waarin de leverdatum van het eerste nummer staat.

Wanneer ontvang ik mijn welkomstgeschenk?

Je ontvangt jouw cadeau circa 5 werkdagen na ontvangst van het abonnementsgeld. Acties met welkomstgeschenken zijn altijd zolang de voorraad strekt. Indien het gekozen geschenk niet meer voorradig is en/of niet meer leverbaar is, krijg je een alternatief aangeboden of kun je kiezen voor de aangeboden prijskorting.

Ik woon in het buitenland. Kan ik me dan ook abonneren op GOAL!?

Vul het contactformulier in en vermeld in welk land je woont, zodat de klantenservice de mogelijkheden kan bekijken.

Ik heb een bezorgklacht, waar kan ik hiermee terecht?

Het is echt heel vervelend als GOAL! niet (op tijd) wordt bezorgd. Daarom willen we het heel graag weten als je een klacht hebt over de bezorging. Heb je een klacht? Vul dan het formulier in

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?

Laat via het adreswijzigingsformulier je nieuwe adres achter en wij regelen dat GIRLZ voortaan in de brievenbus van je nieuwe huis valt. Wij ontvangen jouw adreswijziging graag uiterlijk drie weken van tevoren.

Waar kan ik mijn abonneenummer vinden?

Je vindt het abonnementsnummer op de adresdrager van het magazine.

Ik heb een abonnement cadeau gegeven, stopt deze automatisch?

Cadeau-abonnementen lopen automatisch door tot wederopzegging. Als je niet wilt dat het abonnement doorloopt na de eerste periode, zorg dan dat je de opzegging op tijd doorgeeft.

Stopt mijn abonnement automatisch?

Nee, tenzij nadrukkelijk anders vermeld, alle abonnementen worden automatisch verlengd tot wederopzegging. Proefabonnementen stoppen wel altijd automatisch.

Hoelang loopt mijn abonnement?

Wanneer je een abonnement neemt, ontvang je standaard het aantal aangegeven nummers. Daarna loopt het abonnement door totdat je deze zelf opzegt.

Wat is het opzegtermijn van mijn abonnement?

Na je eerste abonnementstermijn is jouw abonnement per maand opzegbaar.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Via het opzeggingsformulier kun je je abonnement opzeggen.

Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?

Het abonnementsgeld voor GOAL! dient vooruit te worden voldaan. Bij niet tijdige betaling kan het abonnement (tijdelijk) worden stopgezet en worden herinneringskosten in rekening gebracht. Een abonnement geldt voor de opgegeven periode en wordt nadien – behoudens tijdige opzegging – automatisch omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. Binnen de eerste abonnementstermijn kan het abonnement alleen tegen het einde van de overeengekomen abonnementstermijn worden beëindigd. Opzegging dient in dat geval uiterlijk 1 maand voor verschijning van het eerste nummer van de nieuwe abonnementstermijn te gebeuren. Beëindiging van het abonnement na automatische verlening kan met inachtneming van het opzegtermijn van 1 maand. Abonneegegevens worden opgegeven in een database en kunnen worden gebruikt om je te informeren over abonnementen, aanbiedingen en andere producten van ZPRESS Young en/of haar partners. Indien je tegen dit laatste bezwaar hebt, kan je dat kenbaar maken via klantenservice@goalonline.nl.

Wat zijn de contactgegevens van jullie klantenservice?

Onze klantenservice is bereikbaar via het contactformulier of via 088 - 49 49 101 (werkdagen van 09.00 tot 17.30 uur).